Za co Polacy pokochali markę, która stale umacnia pozycję na rynku? RoboJet w INN Poland.

Miło nam poinformować, że w INN Poland pojawił się o nas artykuł. Roboty sprzątające RoboJet. Za co Polacy pokochali markę, która stale umacnia pozycję na rynku?

Miło nam poinformować, że w INN Poland pojawił się o nas artykuł. Roboty sprzątające RoboJet. Za co Polacy pokochali markę, która stale umacnia pozycję na rynku?

„Są coraz częściej zapraszane do naszych domów. Według badania rynku, jakie przeprowadził Instytut GfK w pierwszym półroczu 2019 roku, ich sprzedaż wzrosła o ponad 60 proc. rok do roku. Roboty sprzątające zyskują na popularności w Polsce. A skąd przybywają? Jeśli sądzicie, że tylko z zagranicy, to jesteście w błędzie. Okazuje się, że Polacy nie gęsi, iż swoje roboty mają! Tworzą one rodzinę znaną jako RoboJet.

Pomysł na polską markę robotów sprzątających narodził się w 2010 roku i stały za nim dwa imperatywy: rynkowy i domowy. Po pierwsze, twórcy RoboJet w erze dominacji amerykańskich produktów chcieli ułatwić rodakom dostęp do robotów łączących wysoką jakość z przystępną ceną. Po drugie, rodzime automaty miały znacznie poprawić komfort sprzątania, czyli służyć domownikom zarówno do odkurzania, jak i mycia podłogi”.

Przeczytaj całość – KLIKNIJ TUTAJ

KOMENTARZE ( 0 )

Zostaw swój komentarz

Niedziela Poniedziałek Wotrek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień