----------------------------------------------------------------
Wszystkie produkty RoboJet są objęte następującą gwarancją. Czas trwania gwarancji to:
Urządzenia:
- 24 miesiące dla osób prywatnych**
- 12 miesięcy dla przedsiębiorców**
Akumulatory:
- 12 miesiące dla osób prywatnych**
- 6 miesięcy dla przedsiębiorców**
Gwarancja jest świadczona w systemie door to door co oznacza, że każdy produkt RoboJet jest serwisowany bezpośrednio przez nasz przeszkolony personel serwisowy.
Zanim zgłosisz reklamację sprawdź w zakładce "Wsparcie" czy problemu nie da się rozwiązać samodzielnie z pominięciem procedury reklamacyjnej. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami, jeżeli stwierdzisz nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie (numer jest podany na stronie TUTAJ). Bardzo możliwe, że będziemy w stanie pomóc zdalnie, ponieważ nasze urządzenia charakteryzują się bardzo dużą niezawodnością. W przypadku, gdy nie jesteśmy w stanie pomóc zdalnie to proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
2. Zarejestruj zgłoszenie reklamacyjne poprzez formularz kontaktowy wybierając temat "Reklamacja – zgłoszenie", który znajduje się w liście rozwijanej w na stronie z formularzem kontaktowym. W formularzu należy wypełnić wszystkie wymagane pola, a następnie wysłać zgłoszenie.
3.Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do przekazywanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
– w taki sposób, aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)
– zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
– załącz dokument zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją)
4.Wyślij urządzenie na adres:
RoboJet Serwis
ul. Wspólna droga 8
05-850 Jawczyce
tel. (22) 355 31 55
mail: [email protected]
Możesz robota dostarczyć również osobiście w godzinach 10:00 - 16:00 (pon - pt)
5. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.
PAMIĘTAJ:
- Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
- Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia
- Jeżeli naprawa została objęta gwarancja to masz prawo do zwrotu kosztów przesyłki w wysokości równej najniższej kwocie zapewniającej bezpieczne przesłanie towaru – nie dotyczy to przedsiębiorców. Aby skorzystać z przysługującego Ci zwrotu kosztów przesyłki należy przedłożyć dokument potwierdzający wysłanie przesyłki. Dokument musi zawierać prawidłowy adres nadawcy oraz adres doręczenia. Dowód wraz z numerem konta należy przesłać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego. Płatności są realizowane w formie przelewu bankowego na konto klienta.
KOSZTY NAPRAW NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ ORAZ NAPRAWY POGWARANCYJNE:
Koszty napraw (nie uwzględniają części zamiennych):
- Ekspertyza urządzenia (pogwarancyjnie) – 150 zł
- Wysyłka zwrotna urządzenia (pogwarancyjnie) – 20 zł
- Czyszczenie brudnego urządzenia przyjętego na serwis – 100 zł
Partnerem napraw pogwarancyjnych jest firma Ulubiony Serwis.
* podane ceny są cenami brutto
** Szczegółowe informacje znajdują się w instrukcji obsługi urządzenia