Zwroty i reklamacje w RoboJet

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?

1. Poinformuj nas o tym, że zamierzasz dokonać zwrotu rejestrując zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy  wybierając temat "Zwrot". W formularzu należy wypełnić wszystkie wymagane pola, a następnie wysłać zgłoszenie.

2. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania.

3. Dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.

4. Wyślij zwracany produkt na nasz adres:

ROBOJET ZWROTY
ul. Wspólna droga 8
05-850 Jawczyce
Tel. 22 355 31 55

5. Czekaj na zwrot pieniędzy. Po otrzymaniu i przyjęciu zwracanego produktu zwrócimy Ci pieniądze na wskazane konto oraz wystawimy fakturę korygującą, którą otrzymasz wiadomością e-mailem. 

 

PAMIĘTAJ: 

  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) – procedura nie dotyczy przedsiębiorców.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia od umowy), jednak będziemy niezmiernie wdzięczni za taką informację. 
  • Ponosisz w pełni odpowiedzialność za obniżenie wartości zwracanego produktu w wyniku korzystania z niego. Tym samym ponosisz koszty za naprawienie szkody. W przypadku jakiegokolwiek użytkowania urządzenia na Twój koszt zostaną wymienione filtry oraz szczotki. Za wymieniane elementy pobierana jest opłata zgodna z poniższym cennikiem kosztów wymiany.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych "za pobraniem"
  • Przesyłka musi być odpowiednio zabezpieczona, aby nie została uszkodzona w trakcie transportu
  • Jeżeli dostarczony produkt będzie niekompletny, bądź będzie nosił ślady użytkowania zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.
  • Termin zwrotu  płatności  może wynieść do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki i po spełnieniu następujących warunków:
– dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT)
– oznaczenia produktu nie mogą być uszkodzone
– produkt musi być kompletny i zawierać wszystkie akcesoria

 

KOSZT WYMIANY: 

  • filtra – zgodnie z cennikiem dla danego modelu
  • szczotek głównych – zgodnie z cennikiem dla danego modelu
  • szczotek bocznych – zgodnie z cennikiem dla danego modelu
  • mopa – zgodnie z cennikiem dla danego modelu
  • obudowy – 100 zł 
  • zderzaka – 80 zł

 

Zgodnie z art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) możliwość zwrotu towaru nie obejmuje przedsiębiorców dokonujących zakupu na fakturę VAT, z wyłączeniem jednoosobowych działalności gospodarczych, wpisanych do CEiDG oraz dokonujących zakupu nie mającego dla nich charakteru zawodowego.