JAK PRAWIDŁOWO ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ TOWARU?
1. Wypełnij WSZYSTKIE wymagane pola i wyślij zgłoszenie.
2. Naładuj urządzenie i wyłącz je przełącznikiem na "0" na czas transportu
3. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do reklamowanego produktu wraz z kartą gwarancyjną (jeżeli została wydana). Dokumenty należy włożyć do opakowania, a numer nadanego zgłoszenia reklamacyjnego umieścić w widocznym miejscu na zewnątrz spakowanego urządzenia tak, aby serwis odbierając przesyłkę miał do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
4. Serwis nie przyjmuje przesyłek wysłanych "za pobraniem" bądź do opłacenia przez odbiorcę
Paczka powinna zostać spakowana w poniższy sposób:
– aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)
– zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
– załącz dokument zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją)
WAŻNE!
Numer zgłoszenia, który otrzymasz mailem po prawidłowym wysłaniu niniejszego formularza umieśc w widocznym miejscu na spakowanej paczce!
Brak numeru zgłoszenia przesłanego razem z urządzeniem może uniemożliwić identyfikację urządzenia przez co proces realizacji zgłoszenia może się znacznie wydłużyć.
5. Wyślij lub przynieś urządzenie na adres:
Serwis RoboJet
ul. Wspólna droga 8a
05-850 Jawczyce
tel. (22) 355-31-55
(poniedziałek - piątek 09:00-17:00)
E-mail: [email protected]
Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny przed osobistym przyjazdem i przed wysyłką urządzenia
6. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione do 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany w formularzu adres.
PAMIĘTAJ:
- Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
- Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 120 zł za czyszczenie urządzenia.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 150 zł za ekspertyzę urządzenia
- Do urządzenia należy załączyć kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu. Urządzenia bez załączonych dokumentów uprawniających do skorzystania z uprawnienia gwarancji zostaną naprawione odpłatnie.
Proszę o dodanie (jeśli to tylko możliwe) filmów lub zdjęć obrazujących usterkę. Dzięki temu proces reklamacji zostanie przeprowadzony dużo szybciej. Akceptowane pliki: mp4, avi, obrazy / zdjęcia.